A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Egy albi élete

Röviden összefoglalva: egy miskolci srác vagyok, felköltöztem Budapestre, hogy itt járjak egyetemre, és 4 eszméletlenül hülye haverommal lakok együtt egy albérletben. Mindennapjainkba szeretnélek bevezetni titeket, és a számomra (és remélhetőleg számotokra is) vicces helyzetekbe, amiket nap mint nap átélek.

Friss topikok

Címkék

Szilveszter más szemszögből

2012.01.04. 17:52 Mr. Zsé

Borban gazdag, és ÁJEMEF hiteltől mentes új évet szeretnék Minden kedves Olvasónak kívánni!

Mint ahogy Mr. Pé már felvezette, együtt töltöttük a szilvesztert, ami mint minden együtt eltöltött buli, eseménydúsan telt. Én szerencsére diétázok májra, úgyhogy csak közel 3 liter bort ittam emlékeim szerint, de szerencsére voltam annyira előrelátó, hogy töményet nem küldtem mellé, így pont egy ideális részegségi szintet sikerült elérnem.

Az este ott kezdődött, hogy egyik hölgy ismerősömmel (egyszerűség kedvéért Mrs. Pé: ki nem találnátok kinek a barátnője) elmentünk bevásárolni a buliba. Ahogy kollégám azt már elmesélte ő már megvett egy kellő mennyiségű alkoholt, én viszont a további hozzávalókat, így a cigit, ásványvizet (kell a jó fröccshöz!) szereztem be, valamint még kellett vennem kenyeret is. Éppen pakoltam be a táskámba az előbb megszerzett cuccokat, amikor felnéztem, és így pillanatra megállt körülöttem az idő, mert annyit láttam, hogy a Tecsó közepén Mrs. Pé elővesz egy cigit, és rágyújt... én így felvontam a szemöldököm... ő lenézett a cigire... és hirtelen felkiáltott,  h bazdmeg, és kifutott :D Konkrétan úgy gyújtott rá, hogy észre se vette, mert már annyira reflex-szerű számára a dohányzás.

Ezt követően Mr Pé-nél alapoztunk, majd a társaság többi részét összegereblyézve felmentünk a házibuliba, ahol a társaság belekezdett a szilveszteri lealjasodásba, azaz lerészegedésbe.

Pé-nek sikerült szerintem rájönni az élet értelmére is, olyan arccal mászkált az este folyamán (értsd: üres tekintet, kivörösödött arc, koordinálatlan járás és random röhögés). Valamint pont eltalálnia egy olyan ordenáréságot, hogy még ne lepődjünk meg rajta, így tehát amikor a lányok egymás melle közül nyaltak ki tejszínhabot, erre Pé belenyalt az egyik lány mellébe, akkor igazából meg se lepődött senki.

Másnap azonban sajnos két dolog fogadott minket: 1) a másnap, bár ez eléggé Captain Obvious-os volt, 2) az, hogy újra bele kellett vetnünk magunkat a vizsgák világába, tehát most megint nem ihattunk egy ideig, mert tanulni kellett. Én adtam magamnak egy-két nap alkohol-mentességet, tovább nem is bírtam :D

Remélem Nektek is jól telt a szilveszter, és remélem az új év is jól fog. Aloha!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyalbielete.blog.hu/api/trackback/id/tr833519712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása