A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Egy albi élete

Röviden összefoglalva: egy miskolci srác vagyok, felköltöztem Budapestre, hogy itt járjak egyetemre, és 4 eszméletlenül hülye haverommal lakok együtt egy albérletben. Mindennapjainkba szeretnélek bevezetni titeket, és a számomra (és remélhetőleg számotokra is) vicces helyzetekbe, amiket nap mint nap átélek.

Friss topikok

Címkék

2011 szilveszter

2012.01.01. 23:41 Mr. Pé

 Hát boldogságos szép új esztendőt mindenkinek!:D

Remélem minden kedves olvasónknak legalább olyan mámoros volt a szilvesztere, amilyen az enyém. Tudni kell, hogy előtte 7 (azaz hét, azaz HÉT) héten keresztül egy csepp alkoholt sem ittam, ami ismeretségi körömben (értsd: szesztestvéreim között) egyedülállóan hosszú absztinens időtartam. Erre két novemberi lealjasulásom késztetett, amelyeknél megijesztett a bevitt alkohollal messze nem arányos részegségi szintem, szóval inkább a pihenő mellett döntöttem.

Ám egy ilyen hosszú böjt után csak még jobban esett a visszatérés, amelyet a szilveszteri buli jelentett. Előzménye volt a borbevásárlás (milyen jó alliteráció...) 30.-án, amelyet kedvenc bbhorozónkban ejtettünk meg. Kocsival voltunk egy haverommal, aki nem ivott, mert másnapos volt, én meg ugye vezettem, azért nem ittam (hát nyilván nem iszok, ha vezetek, még a végén kilötyög, aztán inkább a vérem folyjon...). A kocsmáros néni hozzánk van szokva, tudja, hogy 4-5 nagyfröccs (a negyedik utántól nagyfhrözzs...) az adagunk, ezért a következő párbeszéd zajlott le:

 - Na mit kérnek az urak?

 - Két kávét kérnénk.

 - Mit? Kávét? Hát már azt hittem csinálnak itt egy kis forgalmat...

 - Ja, az meglesz, kérnénk még hatszor két liter félédes furmintot.

 - Öh, ja jó, így már más...

Ezt a 12 liter bort ittuk meg négyen, de még akadt két üveg tömény is, szóval a nyolcfős társaságból senki nem maradt szomjas. 

31.-én délután négykor kezdtünk nálam alapozni, megittunk két liter bort négyen, szóval semmi extra, majd még két embert összeszedve felmentünk a buli helyszínéül szolgáló panellakásba, ahol étel, ital és kiválóbbnál kiválóbb, csinos (és többségében mellben dinamikus) hölgykoszorú várt minket....

Nem, sajnos nem torkollott fékevesztett orgiába a buli, de nagyon jól éreztük magunkat és horribilis mennyiséget ittunk meg. Ebből én (tanúk beszámolói alapján) olyan 5 liter borral vettem ki a részemet, ami hát nem kevés, így olyan éjféltől már erősen foghíjasodik az emlékállományom, ezért Mr Zsének adom át a szót, aki valamivel többre emlékszik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyalbielete.blog.hu/api/trackback/id/tr373512446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása