A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Egy albi élete

Röviden összefoglalva: egy miskolci srác vagyok, felköltöztem Budapestre, hogy itt járjak egyetemre, és 4 eszméletlenül hülye haverommal lakok együtt egy albérletben. Mindennapjainkba szeretnélek bevezetni titeket, és a számomra (és remélhetőleg számotokra is) vicces helyzetekbe, amiket nap mint nap átélek.

Friss topikok

Címkék

Bemutatkozik a csapat.

2011.12.17. 22:25 Mr. Zsé

Hali!

Úgy döntöttünk lakótársammal, hogy ketten fogjuk írni a blogot, mivel mindkettőnknek sziporkázóbbnál sziporkázóbb élményei, és stílusa van, valamint mindig könnyebb a másikról elmesélni, hogy hullaszarkészen esett be az albérletbe, mint magunkról ugyanezt. Mivel szeretnénk valamennyire azért névtelenek maradni, (félünk a fangörlök hadától) azt találtuk ki, hogy mivel ő pszichológus hallgató, ezért ő lesz Mr. Pé (gondolom érthető), és mivel én közgazdász vagyok, ezért én leszek Mr. Zsé (utalva a pénzzel nagyon jól bánó népcsoportra..khöm).

Tehát szerkesztő kollégám nevében is üdvözöllek Titeket!

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyalbielete.blog.hu/api/trackback/id/tr1003471836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása